Tema: Re: dregme
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-16 17:34:27
gerai, kad paskaitei apie tyveka. Dabar zinosi. Bet tavo paskaitymas yra is
serijos, paskaiciau koks buna sviestas tai dabar zinau kaip buterbrodus daro
:)
Jei nori suzinoti daugiau nueik i paroc ar kokio izover puslapi ir susirask
ten standratines shemas namo stogo apsiltinimo (ten buna keli variantai) ir
pasistudijuok juos. Bendras principas ziurint is vidaus i lauka yra toks:
garui nelaidi plevele (kad nedrektu vata, o tai sudrekus is jos naudos 0)
toliau silumos izoliacija, toliau jau eina tavo tyvekas klojamas taip, kad
is vatos dregme isgaruotu (jei jos kazkiek pateko, o siaip manau patenka) o
nuo stogo dangos nukrites kodensatas ar siaip kokie krituliai ipusti,
nepraiskverbtu pro vata; ir paskui jua stogo danga. Zinoma yra keleta
modifikaciju, bet esme visu panasi, jokiu budu neleisti garams, dregmei
patekti i vata stoge is patalpu.

Mano nuomone koncentruojiesi ne i tas problemas. Visu pirma jei dreksta
sienos, bega vanduo nuo ju ziurek ar stogas pats nekiauras, ar nuo stogo
vanduo nubega graziai lietvamzdiziais, ar nebega ant sienu. Jei stogas ok,
aiskintis kodel rasos taskas yra ant sienos. Gal namas ilgai buvo
negyvenamas, nesildomas? Ar kazkas blogai padaryta su silumos izoliacija
sienose, o gal jos isvis nera (beje 90 metu tai cia statybos metai, ar
amzius).

T:)