Tema: Re: dregme
Autorius: Pi.
Data: 2010-11-16 17:43:49
nu tai apie tyveka neklydau.. jis isleidzia gara is vatos,t.y. is namo
vidaus.. ir is lauko puses nepraleidzia vandens..kondensato.. statybininkai
krizeno.. sake vienam name ne taip sudejo tyveka.. tai dare per nauja, nes
viskas dreko.. kiek tiesos tame nezinau.. bet kazkodel tikiu, kad taip
galejo buti..
namo amzius 90m. namas pries 3 metus suremontuotas is naujo.. darbu eigos
nemaciau - komentuot negaliu.. stogas nekiauras.. lietvamzdziai
neuzsikimse.. gyventa name 3 paskutinius metus tikrai..(pats gyvenu tik
keleta menesiu jame) iki tol nezinau.. sienu silumos izoliacija.. speju, kad
nera arba ji minimali.. namas nelietuvoj, ziema apie >0laipnsiu..
ytariu beda paciame name.. ne kiaurame stoge.. nes jei butu stogas kiauras..
tai speju per lietu vanduo begte begtu.. ar bent lasetu.. to nera.. yra tik
rasa.. ir praktiskai nelabai priklauso nuo oro salygu lauke..

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
> [...]
> Zinoma yra keleta modifikaciju, bet esme visu panasi, jokiu budu neleisti
> garams, dregmei patekti i vata stoge is patalpu.
>
> Mano nuomone koncentruojiesi ne i tas problemas. Visu pirma jei dreksta
> sienos, bega vanduo nuo ju ziurek ar stogas pats nekiauras, ar nuo stogo
> vanduo nubega graziai lietvamzdiziais, ar nebega ant sienu. Jei stogas ok,
> aiskintis kodel rasos taskas yra ant sienos. Gal namas ilgai buvo
> negyvenamas, nesildomas? Ar kazkas blogai padaryta su silumos izoliacija
> sienose, o gal jos isvis nera (beje 90 metu tai cia statybos metai, ar

>>> aukste.. ir pirmam aukste garaze.. ar nebus stogo plevele ne ta puse
>>> uzdeta...:)? neisleidzia dregmes.. kai turetu.. nes daugiau variantu