Tema: Re: padekit apsispresti: zidinys ar krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-11-12 12:20:15
Pats pagalvok - sukisi kruva pinigu i kazi koki daikta, kur prasme? Is
graziu moliniu plytu galima ta pati susimuryt, ir pigiau ir maloniau
atrodys.

Ir stebuklu pasauly nebuna, vienas padeklas isskira X kaloriju energijos, ir
daryk ka nori. Viena sistema daugiau paleis per kamina, kita maziau, tik
tiek. Kuo maziau leis per kamina, tuo greiciau jis uzsisiks.