Tema: Re: padekit apsispresti: zidinys ar krosnele
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-11-12 11:35:33
Jei jau kam aktualu, uzeikit Vilniuje, Paneriu 41 i sita:
http://www.zidiniuparduotuve.lt/kontaktai.html ir verta apziureti gyvai toki
daikta - betono samota :
http://www.zidiniuparduotuve.lt/akumuliacines-medziagos.html

Vietos tikrai mazai uzima, vyrukas, kuris vadovauja, sake, kad siuo metu
nuoi vieno supjaustyto padeklo labai silta toj patalpoj visa diena, ziema
dienai apsieina su dviem padeklais.
Kas nedraugiska - tai kaina, vienas blokelis kainuoja ~ 220 Lt, bet kokia
tikra kaimiska krosni pasidaryt irgi nepigu, o vietos uzimtu gal
dvigubai-trigubai. Apsildoma patalpa yra tikrai nemaza, ir aukstis gal 6
metrai (parduotuve ju ten).