Tema: Re: padekit apsispresti: zidinys ar krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-11-12 10:21:32
Na praktiskai zinoma nebanziau. Kolega su tuom bovijasi, pradejo nuo gipso
kartono ir turbinu, dabar jau viskas isardyta, didinant mase silumos
akumuliacijai.

Tiesiog su dabartiniu supratimu daryciau taip, o paskiau keisciau savo
supratima pagal gauta rezultata. Muryciau virsuje ir apacioje atvira
dekoratyvine plytu konstrukcija su labai mazu oro tarpu tarp kapsules ir
plytu. Jei momentinis zidinio silumos atidavimas butu per didelis, krauciau
ant jo virsaus plytas tol, kol pasiekciau norima momentinio
atidavimo/akumuliacijos santyki.

Pas zmogu is auksciau mano minetos nuorodos yra panasi konstrukcija, reiktu
pasidometi pas ji, kaip ispudziai.

"KG" <kaziukas@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 2. Jeigu ir akumuliuos kažkiek, tai lygiai taip pat kai tik pakūrsi,
> šiluma ne iš kart pasklis po kambarius, o bus atiduodama plytom pirmiau.
> Žinoma čia priklauso nuo gyvenimo būdo ir kiek laiko būni namie ir kokiu
> režimu kūreni.
>
> Norint akumuliacinės krosnies ir  židinio reikia rinktis tullikivi.com
> principo krosnis
>
> Mano ( dar neišbandytas :) nes nebaigtas namas ) židinys iš
> keramzitbetonio blokelių, priekis virš kapsulės ir horizontalios pertvaros
> viršuje vis tiek iš gipso, jokių ventiliatorių, Jotul I18 Panorama, du

>>> kambari (30m2) - jo visai nesildant ir ziema turim tik 5 laipsniais