Tema: Re: Va dar apie CB
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-11-11 13:42:48
Tiksliai yra, nezinoojau. Pas mane Dovre 760 CB spizine, didele, pirkta pries 5 metus. Kai
tampa nesandari tiesiog pakeiti sniuriukus ir vel viskas gerai. O tos skyles is galo
negalima uzkisti nes gesta is karto. Buvo vienasyki kamino dalis tarp krosneles ir kamino
uzsikisus. Reikejo staigiai gesint. Tai uzkisau skuduru gala ir uzgeso. Net smilkti
nustojo.