Tema: Re: Krosneles degimo kameros sumazinimas - zadejau kazkam, 73Kb
Autorius: Blinda
Data: 2010-11-11 09:36:22
Su anglim sugadinsi zidini. O ir paskirtis zidinio ne tokia (bet cia
kiekvienam savo). Rimti zidinistai pries duodami garantija nurodo, kad
garantija duodama tik kurenant misriomis malkomis (tipo nerekomenduoja
naudoti tik kaitriu: uosio ir azuolo, nes yra buve pretenziju, kad sutruko
spizius). Cia aisku persidraudimas, bet jo atsiradimo priezastys gali buti
tik dvi: klientai kelia pretenzijas del neva malku, o kurena angli arba
tikrai net su kaitriom malkom galima sugadinti zidini....