Tema: Re: Krosneles degimo kameros sumazinimas - zadejau kazkam, 73Kb
Autorius: KG
Data: 2010-11-11 10:10:07
nesamone didele parasei :)

prie ko cia zidinistu garantija, kai sutruksta spizius nuo kaitriu malku
(siaip netikiu kad lietuvoje is vis yra tokiu zidinistu kurie duoda savo
darbui garantija)

cia pacio ugniakuro garantija yra
o ja duoda gamintojas ir duoda naudojimo instrukcija, kurioje paraso kiek,
kaip ir kuom galima kurent

o jeigu kazkam sutruko pati spizine kapsule, tai toki zidini state
sudarankiai arba kapsule pigi kokia kinietiska ar kazkas panasaus
ir jokios garantijos nereik jau tiketis tokiu atveju

nemaciau nei vienos rimto gamintojo zidinio (ar krosneles) instrukcijos,
kuri neleistu kurent kaitriom malkom
cia butu visiskas ju pravalas, nes tokiu ugniakuru niekas nepirktu
na kokiuose Senuokuose kinietiskam meslui tai gal ir gali taip atsitikti,
kad nuo kaitriu malku sutruktu
o kad negalima kurent anglies - daugelis gamintoju pabrezia savo
instrukcijose

kg