Tema: Re: Kaip priduoti nama?
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-11-15 15:47:31
Čia kažkas man ne visai aišku, nes pagal naują tvarką pildai deklaraciją ir
rašai prašymą išduoti užbaigtos statybos aktą. Tą aktą išduoda tik po to kai
visos atsakingos tarnybos, įskaitant gaisrininkus ir higienistus, sideda
savo parašus. Jeigu aš teisingai suprantu, tai statytojo deklaracija
visiškai nereiškia baigtos statybos. Pataisykit, jeigu kur klystu...

Egidijus