Tema: Ats.: Kaip priduoti nama?
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2010-11-09 08:46:32
Statybų žurnalo, higienistų, gaisrininkų parašų tikrai nebereikia. Tačiau mano tech. prižiūrėtojas baisiai pergyveno ir kratėsi pasirašinėt ant projekto ir užbaigimo deklaracijoje. Kaip suprantu, anksčiau tech. prižiūrėtojas figūravo tik statybų žurnale, o dabar jis kartu su statytoju gaunasi atsakingas.

Turi turėt namo projektą, ir kadastrinių matavimų bylą su 100 procentiniu baigtumu. Ar turi 100 procentinį baigtumą tau pasakys matinininkai. Jokios pažymos iš RC nereikia.

V.

"mrxas222" <kgiedrius@gmail.com> parašė naujienų news:ib92s6$hra$1@trimpas.omnitel.net...