Tema: Re: Q: Grandininis pjūklas
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-10-14 00:47:17
Nu kų. Pirkau.
Štilio neturėjo tokio (230) salone, vadybybybininkas prižadėjo, kad bus
kitądien. Pakilojau kitą, kąašžinau, grandinkė kaip grandinkė. karteris irgi
plastmaskė, nematau bėdos, sudaužei - pasikeitei. Taigis čia štilis
privalumų neturėjo. Rankoje normale, viskas OK, gal kiek sunkokas.
Jonsered 2240 kaip ir patiko, rankoje gerai, gan lengvas pasirodė, varnos
atitikmuo 100Lt brangesnė buvo, pamaniau nafik, o va Jonseredą, jau buvau
kaip ir nusprendęs jampt, su nuolaida 1200Lt. Bet maršruto nebuvau baigęs.
tad nuvariau pažėt tą  SOLA.
Papirko kaina, 800Lt už 2KW versiją, 40cc, paėmus rankon patiko lengvumas
(nerimą sukėlė irgi :D). Ner jokių navarotų tipo smart užraktų bei grandinių
patempimo - viskas senu geru visiem pažįstamu benzinkės rakteliu. Vienžo
ėmiau ir susigundžiau. Iš esmės 400Lt mažesne kaina nei analogai. Na, 500
jei lyginsim su Husqvarna. Komplekte su visais tepalais ir galandinimo
stanoku gavos 880Lt. Didžiausias neramumas - garantija tik 1 metai.
Žiūrėsim.
Šian pasimosikavau. Non stop 4-5h darbo, pjoviau nafik šaltalankių bruzgynus
išsikerojusius į privatų keliuką (Rankos vien pašinai, keli skaudūs). Galios
gal ir galėtų būti vvoos vvoos daugiau, bet atperka lengvumas, nes mėgstu
intensyviai dirbt. Supjauni kiek išeina, tada išjungi, sutampai šakas
krūvon, Vėl papjauni, vėl tampai. Prisėdęs buvau tik dapilt bendzo, ir dar
pradžioj nukrito vienas varžtas kur tą "peilį" prilaiko, pasirodo pas naują
pjūklą matyt buvo nepriveržti, aš priveržimo nesusiprotėjau patikrint.
Nulėkė grandinė, žiū nėr varžto. Strioko buvo kad nerasiu, bet radau
lengvai.  Aptikrinau, škadų nebuvo, pataisiau, pjoviau toliau.
Nu ką, nieko blogo nepasakysiu, lengvas, vartant nedūsta, kaina gera,
garantija bloga (1m), dar sakėt kad detalės bėda, nu žiūrėsma. Pjovė
smagiai, lygint neturiu su kuo, Jonseredas pavogtas prieš daug metų,
nepamenu pajėgumo, tad nepalyginsiu. Sukreivojus žinoma dūsta, su kapliais
pagavus laužimo jėgą reik ribot, žinoma, stipriau palauši - stringa. Neturiu
su kuo palygint :)
Tai tiek :)
Gal kam bus naudinga

--