Tema: Re: Q: Grandininis pjūklas
Autorius: Sharkius
Data: 2010-10-13 00:08:47
pilnas ebay tu sankabu ar tiesiog kaladeliu, neskubek mest lauk -
parsisiusk, pasikeisk ir toliau naudosi i sveikata, juo labiau jei jau 10
metu naudoji ir, kaip sakai, pavykes egzemplioius pasitaike, tai tiketina
jog dar tiek pat laikys...

"gidas" <no@no.no> wrote in message news:i91f4f$bu3$1@trimpas.omnitel.net...
> ne, si karta ne. esu kazkada puse bako gryno benzo sudegines, viskas ok :)
> si karta kazkokiu budu perkaitinau sankaba. bus prikepus prie asies,
> niekaip nepavyksta nuimti...
>
> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message
>>> metu. naudotas labai nemazai, gedimu nebuvo, buvo keiciama tik tai, kas