Tema: Re: Q: Grandininis pjūklas
Autorius: Sharp
Data: 2010-10-12 12:27:05
mano uoshvis turi. geri pjuklai. gerai laiko. bet ta mano nuomone is +-1
varijanto.
pjauna daug, nes kurena malkom ir pats jas ruosia.
Man tai kas del Solo patinka - kad lievu nebuna. Bent jau ash nezinau.
Nei cigonai nesioja, nei bulgarijoj ("stihl'iu gamykloj" ) gamina ;)
Mano manymu jie neblogai padaryti + ash ka ish Husqvarnos turejau - niekuo
laimingas nebuvau. Kaip man taip su situo brandu pasiseke.