Tema: Re: jau irengtu grindu apsiltinimas....
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-13 10:54:21
viskas nuo kisenes priklauso ir lubu aukscio priklauso. Ir nuo temperaturu skirtumo butas-sklepas. 10cm per akis garantuotai, 5 siaip turetu pakakti jei rusiai siltoki, taciau-darbas tas pats, kaina nedaug skiriasi, o silumos gali jau kiek prarasti. . Del priesgaistriniu reikalavimu nepasakysiu, taciau sutikciau, kad koridoriuose lubas suzeminus, galetum  raudono (nedegancio)  GKP uzdet, jis dabar su akcija pardavinejamas. Grazu, nebrangu, saugu.