Tema: Re: jau irengtu grindu apsiltinimas....
Autorius: Duda
Data: 2010-10-13 07:55:32
ne ne butent kad sklepe juntamai vesiau yra. Po mano butu didzioji dalis
rusio koridoriai vienas nemenkas sklepukas mano o kiti 8 kaimynu su kuriais
neblogai sutariu tai galvoju iseitu prisnekinti. Klausimas ka klijuoti,
polistirola, kokio storio, kaip su priesgaisriniais reikalavimais, nereikia
jo paskui tinkuoti???