Tema: Re: jau irengtu grindu apsiltinimas....
Autorius: Duda
Data: 2010-10-07 08:08:55
hmmm tai vistik reiktu tas grindis lupti ir perdaryti is naujo...koks
teisingas "buterbrodas" mano atveju butu? Beje plokstes tai kazkokios
senovines U raides tipo, grynas monolitas.
Randu va toki buterbroda
http://www.paroc.com/SPPS/Lithuania/BI_attachments/PDF/GP-05.pdf galvoju kad
man tas islyginamasis sluoksnis brangiau atsieis nei kad sudeti lages. Jei
as jo isvis atsisakyciau, nes tie 7 cm vatos labai mazai pakoreguotu esama
grindu auksti. Kokie jusu patarimai butu? :)