Tema: Re: Malku deginimo efektyvumas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-04 13:04:54
Gali buti, as labai nesigilinau i konkretu katilo modeli. Siaip is bendro pastebejimo parasiau esminius skirtumus. Zinoma angliniam greiciausiai bus didesnis oro padavimas, gal groteles stambesnes ir tikria gali buti, kad malkos degs greiciau dali silumos ismesdamos i lauka pro kamina. Bet manau geriau angliniame katile kurenti malkas, nei malkiniam anglis, ypac kai kalba eina apie katilo ilgaamziskuma.

T:)