Tema: Re: Klausimas apie karkasini nama +/-
Autorius: Arj
Data: 2010-10-01 11:52:04
dar nuansas - karkasinis zenkliai "imlesnis" darbo jegai. t.y. jei darai pats - gali sutaupyti ant darbo. Jei samdai
kreivarankius - iskart prasikeiksi ir daugiau $ isleisi.
plytinio atveju - pastate sienas, uzklijavo polistiroloa, nutinkavo sienas is abieju pusiu - visi laisvi.
karasinio - surest karkasa, prisuk osb is lauko, sudet vata, sudet pleveles, prisukt is vidaus plokstes, padaryt lauko
apdaila, padaryt vidaus apdaila - daugiau operaciju.