Tema: Re: Klausimas apie karkasini nama +/-
Autorius: priest
Data: 2010-10-01 11:18:07
Patikslinčiau: ne tradicijų nėra, o kainos nesveikos. Prieš statydamas namą
domėjausi karkasinių namų kainomis, iš anksto pasiruošęs užmerkti akis ir
susitaikyti su kai kuriais neišvengiamais karkasinio namo trūkumais. Bet
pasidomėjus ir pasigilinus gauta išvada, kad karkasinio namo kaina visai
nedaug skiriasi nuo įprastinio namo kainos. Nu tai tada jau nafik..., geriau
jau pilis negu kartonas ( praktiškai už tą pačią kainą).
Tai buvo prieš 5 metus, gal dabar kas nors pasikeitė ( kuo aš labai
abejoju).

priest