Tema: Re: 150KB Re: pasidaryk pats: lova
Autorius: aviliux
Data: 2009-03-25 14:40:49
"no_name" <no@email.com> wrote in message news:gpvedh$i0c$1@trimpas.omnitel.net...
> semenu sitas -
> http://www.senukai.lt/p.php/pavirsiaus-padengimo-medziagos-klijai/medienos-antiseptikai/apdailos-priem-linosepas-rusv-pilka-2l.html?alist_tab=articles..
> situo daiktu senajam bute buvau pusines duris nulakaves - atrode graziai,
> naturaliai.. man rodos, jei pora sluoksniu deti - tai antras sluoksnis
> turetu duoti blizgesi..

    SSS jo nebeturi ir neprekiaus. Kreipiausi i gamintojus - http://www.asepas.lt/?id=296
Kaina 1.5 karto zemesne, 15lt/l. Sako - butinai du kartus reikia

    O ermitaze yra estiskas grynas linu semenu aliejus, 27lt/l

    http://www.aletovis.lt/index.php?lng=lt&content=pages&page_id=18 sitie gali atvezti irgi gryno i vln po 20lt/l. Sake, jei du kartus nutepsi saltu, o paskui viena karstu tai susidarys grazi plevele pavirsiuj. Bet del to karsto reikia ji uzvirint iki bangavimo ir virt 2val. nes tik tada susidaro kazkokie polimerai...