Tema: Re: 150KB Re: pasidaryk pats: lova
Autorius: aviliux
Data: 2009-03-19 07:00:56
"no_name" <no@email.com> wrote in message news:gpngb7$qkt$1@trimpas.omnitel.net...
> as kazko panasaus i http://www.sendvariobaldai.lt/lt/baldai/lovos/ ieskau...
> is pirmo zvilgsnio, atrodo, kad paciam nebutu sunku kazka panasiai
> pasidaryt.. nes ju kaina tai nekrizine (bent jau mano piniginei)...
> gal meistro tel galima, kur lova gamino?

    868713715 parasyta dar 'A. Kudrimo' arba 'A. Kudrino' neiskaitau
    tuos laiptukus kampuose tai gal nebus lengva? Manoji tai be tokiu navarotu - skersai, isilgai ir vsio. Centrines kojos ner, ner jokiu groteliu po ciuziniu - yra tik tokios neplonos azuolines lentos skersai, su tarpais, prisukau medvarzciais. Vienzo, tvirta deze. Tai ant tokiu lentu kietas pigiausias LONO porolono ciuzinys 'Miege'  - kaiptik. Ant virsaus viskoelastinis 6cm antciuzinis. Viso ~1900

    rysium su tuo klausimas - kuo padengt? As jau atsiveziau ispjautus detales (klijuotas skydas) virtuves spintelems http://www.config.lt/baldai/detales.jpg
    Pirma klausimas eiliskumo - pirma surinkt (o vdrug nesueis kasnors?), ar pirma padengt? Kitas klausimas - kuo dengt? Alyva? Laku (pirciu? parketo? lauko?)? Dar kazkuo? Paziurejau ermitaze - tiek visokiu impregnantu etc..