Tema: Re: 150KB Re: pasidaryk pats: lova
Autorius: no_name
Data: 2009-03-20 08:51:29
"aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message
news:gpu34t$ict$1@trimpas.omnitel.net...
> "no_name" <no@email.com> wrote in message
>

>   varztai daug nekainuos, dek storas lentas o ne groteles, nes lentos ir
> siaip tvirtos, ir dar duoda kampini tvirtuma kai jas prisuki medvarzciais
> (tik tada jau ir ciuzini kietesni apacioj, as todel ir rasiau kad kietas
> porolonas ant lentu man yra pats tas). Pas mane ten visa lova is azuoliniu
> lentu. Kol nebuvau prisukes tu gulejimo lentu tai stumtelejus koja per
> kampa - siubavo i sonus, ta prasme - tos lentos tai ne tik gulejimo
> elementas bet ir konstruktyvinis. Suverzus gavosi stabiliai ir kietai.
> [...]

semenu sitas -
http://www.senukai.lt/p.php/pavirsiaus-padengimo-medziagos-klijai/medienos-antiseptikai/apdailos-priem-linosepas-rusv-pilka-2l.html?alist_tab=articles..
situo daiktu senajam bute buvau pusines duris nulakaves - atrode graziai,
naturaliai.. man rodos, jei pora sluoksniu deti - tai antras sluoksnis
turetu duoti blizgesi..
pusinio skydo kaina batlwood.lt pagal mano matmenis (220 cm ilgis x 50/40 cm
aukstis x 3/4/5 cm plotis (2 vnt) 180 cm ilgis x 50/40 cm aukstis x 3/4/5 cm
plotis (2 vnt) ) paskaiciavo ~2500 Lt/m3.. tai kazkaip ir susimasciau, kad
brangoka..