Tema: Re: pirtis mūriniame pastate
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-03-20 21:38:29
> Nu, va ir prigausiu :) Yra dvi pirciu statymo(bent jau Vilniuje)  "mokyklos"
> (cia, aisku, salyginai) susijusios su sienos konstrukcija. Viena teigia, kad
> gipsokartonas reikalingas (UAB "Piretele), kita ne (UAB "Saunita" ir kt.).
> Jis dedamas tiesiai po hidroizoliacija (daznai tai buna folija, nes atlieka
> ir ekrano funkcija). Realiai, kad kartonas reikalingas nera nurodyta nei
> viename rimtame brezinyje (turiu galvoje suomiu pirciu statybos
> rekomendacijose (kazkas i musu STR panasu)).
> Gipskartoniui logika suprantu, jis palaiko vata, konstrukcija tampa
> [...]

nenu, galima naudot ne gipskartonį, o OSB pvz, tik tai atsieis brangiau, ir neįsitikinęs kaip ten su klijų ir kitos chemijos garais, nors teoriškai normali garo izoliacija (aka folija) turėtų neįleist jų vidun. GKP palyginus su tokio paties storio OSB atsieina perpus pigiau.
Jei nedaryt oro tarpo tarp garo izoliacijos ir dailylenčių kaip tame puslapyje auksčiau, tada jokio skirtumo, ar dėsi tu tą visinį "kiautą" iš GKP ar ne. Folija glausis prie lentelių etc, vienžo nieko gero.
Darant oro tarpą prieš lenteles gausis kas: ant medinio karkaso pakabintas popiergalis, kurį slegia akmens vata, kuris nuolatos veikiamas temperatūrinių perkrovų, neišvengiamo kondensato, besilaikantis tik vietomis ties karkasu, skobėmis... Nežinau, ardyt neteko, bet manau po poros metų net neintensyvaus naudojimo, aš tą popiergalį įsivaizduoju sudūlėjusį, pakibusį ant klosčių, skylėtą, ko pasekoje iš akmens vatos irgi nekas teliks...
...Manau mintis aiški...