Tema: Re: pirtis mūriniame pastate
Autorius: pablas
Data: 2009-03-18 11:21:02
Alius rašė:
> Ne, normali pirtis.
  Tuomet kalvis nekoks pasirinkimas.Bet galima pasidaryt gera pirti ir
su kalviu.
  Nezinau, kokia tavo pirties patirtis ir stazas :) Jei patirties nedaug,
butinai reiketu aplankyt kuo daugiau pirciu, kad suzinotum, ko nori.
  Mano supratimu, gerai lietuviskai pirciai, daromai pastate,reikia:
1.Numatyti, koks bus vedinimas.O vedinti reikia pirties metu bei po
pirties.Tik nereikia sito sureiksminti.Labai gerai, kai garineje ir
priepirtyje irengiamas radiatorius ar grindinis sildymas.Tuomet pelesiai
nebaisus :) Pirties metu (kai pirtis lietuviska) vedinti geriausiai
periodiskai:pries uzejima placiai atveriant duris ar/ir langa keliolikai
sekundziu i lauka ar isvedinta priepirti.Per 30 cm nuo grindu galima
irengti istraukiamaja ventiliacija, jei yra galimybe pajungti ja i
kamina.Taciau durys turi buti sandarios: be plysio apacioj.Kitaip
atsiras nereikalinga oro cirkuliacija.Po pirties pakaks palikti praviras
duris.
2.Durys pirtyje geriausiai medines.Del grazumo nesigincysiu.
3.Vanduo.Garineje patogioj vietoj labai pravartu turet krana salto
vandens su pritaisyta slanga (galima panaudot bide dusiuka :) )
4. Trapas garineje tiesiog butinas.toks, kad neuzsikimstu lapais.
Nuolydi reiktu pasidaryt gana nemaza : gal net 2-3 cm/m.
5. Apsvietimas.15w lemputes per daug.Sviestuva butina uzdengti
lentutemis ar vanta, kad nesviestu i akis.
6.Garines aukstis. Saunose rekomenduojamas 2m, rusiskose 3m.
Mano praktika rodo, kad 2m ryskiai per mazai patogiam vanojimuisi.
Tebunie 2,5 :) Taciau sis klausimas labai susijes su kitais - garines
dydziu , plautu isdestymu ir krosnies savybemis.
7.Gultai turi buti kuo platesni,maziausiai 80 cm, bet geriau nors 94 cm.
Gultas vanojimui turi buti apie 75 cm aukstyje, kai savininkas 180 ugio.
8. Svarbiausias klausimas pabaigai - krosnis.Jei pirtis garine, krosnis
neturetu sukelti jokios oro konvekcijos pirtyje, o jos pavirsius neturi
buti ikaites labiau nei 100 laipsniu.Idealiu atveju! Todel kalvi tektu
apmuryti plytu ekranu, ant ekrano virsaus itaisant dangti. Ar katilas po
tokios proceduros nesudegs, garantuoti negaleciau.
  I absoliutu teisinguma nepretenduoju,bet visa tai, ka issakiau, yra
patikrinta ir isbandyta.