Tema: Re: pirtis mūriniame pastate
Autorius: pablas
Data: 2009-03-20 15:22:39
Rokas rašė:
> O man visada rupejo kodel vata o ne puta? Cia del prieshgaisriniu
> reikalavimu? Juk putplastis atsparesnis dregmei.

  Cia del musu tautieciu iprocio kaitintis prie 120 laipsniu.
Teko ardyt tokia sauso oro pirtele.Virs krosnies putplastis buvo
gerokai sunykes. Nors teko viska perdaryt is naujo,panaudojau
putplasti ir vel.Kol kas pirtele su 5 cm sienose ir 10 lubose
siluma laiko geriau nei kita su tiek pat akmens vatos ir gipskartonio.
Tarp kitko, del gipskartonio naudojimo neseniai patas spardziausi,
bet galu gale teko sudeti: kur kas paprasciau viska organizuoti.