Tema: Re: Terasu nuotraukos demesio KB su dialupu neiti
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-18 16:59:22
Paprastos pusines. Mastyta buvo sekanciai - pusis pigi kai nusibos pakeisiu,
bet pusis gerai impregnuojasi. Baseino krastai is maumedzio nuteptu aliejumi
ir kaskokiu supervuper impregnantu, jau dabar baisus. Pavasari bus nubalinti
balikliu Arlitas ir teisingai impregnuota nauju produktu kuris dabar yra
kuriamas. O terasa impregnuota giluminiu budu, siek tiek pablukusi.