Tema: Re: Terasa - kaip pasidaryti?
Autorius: eimaz
Data: 2009-03-17 19:46:42
su broliu kaip tik pries 2 dienas apie tai snekejom:) sako va bandysim su
kaimynu pirma pas ji daryt, po to pas kaimyna. manau teks ir man sudalyvaut.
taip jei kas placiau papasakos butu labai gerai.
zinau tiek, kad polius reiktu daryt bent 1,5m, ar kiek ten isalo zona
skaitos? is armaturos ar karkasa koki daryt, ar tiesiog kokius d6 sukaisiot?
ar storesne/plonesne armatura naudot? atstumai tarp poliu kokiu 1m manau.