Tema: Re: Terasa - kaip pasidaryti?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-17 21:23:33
Dariau as terasa. Eiliskumas buvo sekantis, nuzymejau , nunyveliavau
aukscius, bobcatas sugreziojo skyles, sukaisiojau armatura, betonas, dejau
dezutes, su nyvelyru isbetonavau visus stulpelius uzduotame aukstyje. Dejau
impregnuotus brusus, skersines gegnes, sukau impregnuotas pusines lentas.
Lentas sukau su nerudijancio plieno varztais po pora varztu, kad lentos
nesikraipytu. I lentu tarpus dejau faneros gabalikus, kad tarpai butu
vienodi ir nuolat tikrinau ar nenueina lentos i sona. Terasa ziema
prastovejo tik pabluko bet niekas jai neatsitiko.