Tema: Re: Stogo tviritinimas
Autorius: Donatas
Data: 2010-09-15 19:49:53
vat po situ nuotrauku ir pradejau paranojiskai ziureti i kiekviena mazga :)
Reiks pakalbeti su konstruktoriumi - ka jis ten turejo galvoje... sita
vieta, kaip suprantu, reikia daryti atsakingai , tai turbut liesiu(dalini)
zieda ir kaip siulei varzta su didele saiba...

O po metra i sonines sienas kaip darei ? Grezei metriniu graztu ir ikalei ta
strypa ar ibetonavai keldamas siena? nors 12mm stori sunkoka turetu buti ,
kad ir i cemento siule ibetonuoti.

Donatas