Tema: Re: Stogo tviritinimas
Autorius: Donatas
Data: 2010-09-15 15:20:47
Toks klausimas, kokios jegos veikia murlota ir po apacia esancias
konstrukcijas: sonines ar vertikalios t.y. vercia i sona ar kelia i virsu.
Mano supratimu labiau vercia (stumia) i sona, o kelti kaip ir neturetu ,
todel ploksteles lyg ir nera butinos - istraukti nelabai kas gali, o vat
vertimui tai svabu per kiek blokeliu ileista i gyli...

Dar vienas klausimas: ziedas suprantamas tik visu perimetru nepertaukiamas
ar tik uztenka sonus kur dedasi murlotai uzmonolitinti su armaturos karkasu
? (mano atveju klasikinis dvislaitis stogas, 36laipsnius, dansga siferis)

Donatas