Tema: Re: Stogo tviritinimas
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-15 19:12:53
siaip kontruktorius turejo sugalvoti ar reikia ziedo ar ne ir kokio reikia..
labai keista jei nereikia.. duok paieska 15min.lt "kodel sugriuvo namas
alytuje" - te irgi nebuvo
tu shudinu strypu is sss ar pan. tikrai nepirk - pirma paziurek kaip
suvirinti - ant snarglio prikabinta plokstele, toks vaizdas kad rankose gali
ja nulauzt.
pigiau ir stipriau bus prisipirkt M12 sriegtu strypu po 2m, juos
susipjaustyt po kiek reikia ir vienam gale prisukt dviem verzlem dideles
poverzles ~50x50mm. visa ta uki i betonini zieda. taip ir pasidariau. beje
ziedas darytas dalinis - t.y. po murlotu ir uzsukta po metra galuose i
sonines sienas. stogas dvislaitis atskirais slaitais 10 ir 18 laipsniu

A.