Tema: Re: tautinis projektu vykdymas
Autorius: bzik
Data: 2010-09-14 16:18:39
kas man is to prisijungimo, jei is 6m griovio galesiu uzkast 2, nes likusioj daly reiks pakeist nuoteku marsruta is talpos i vamzdyna. O talpa bus panaudojama lietaus ir drenazo vandens valdymui, tai dar po pasijungimo reiks dienele kita is laikino sulinelio vamzdzius persimetinet. Saltyje po moli maknotis didelio zavesio nera :)