Tema: Re: tautinis projektu vykdymas
Autorius: bzik
Data: 2010-09-14 16:03:25
2010.12.31 yra oficiali pabaiga.
Man tiesiog keista, kad turint paskirta finansavima, projektus, igyvendinimui 5m., sugebama darbus nutempt iki paskutiniu dienu. Pas mus 3m vyko popieriu stumdymas ir vietines valdzios rietenos, kieno statytiniai laimes rangos darbus.
Pernai KRS kele sparnus, oficialiai ikale stende, kad viska padarys per metus, o dabar tyliai bando stumt terminus, dirba savaitgaliais.