Tema: Re: tautinis projektu vykdymas
Autorius: bzik
Data: 2010-09-14 13:21:13
cia  37 576 000 EUR projektas :) per keliolika savivaldybiu.

Oficialus startas, esant pilnai isankstinei projektinei dokumentacijai, duotas 2005 pabaigoje. Mano miesto vykdytojai vos speja i finisa 2010-12-31. Kai kiti miestai jau kase griovius, cia dar tik derino popierius. Aisku dziugu, kad bent jau ivada patvory turiu. Dar menesi kita pakentesiu, nors mieliau atlikciau lauko darbus ne lietui pliaupiant ir ziemai artejant.