Tema: Re: elektros prekių parduotuve Kaune su pardaveju ismananciu elektra - kur ?
Autorius: KG
Data: 2010-09-09 13:02:03
Ne daugiabutyje reikia keisti
O kaime, vienkiemyje ir plombų jokių nereikia nuiminėt. Seni saugikliai
stovi už skaitiklio. Įvadas irgi dar senovinis - nuo stulpo į namą ir
skaitiklį kambaryje.
Vien už atvažiavimą pasižiūrėt ko reikia, elektrikas paims min 50 lt
Už antrą atvažiavimą dar tiek pat ir plius už darbą

Ir be to nežiūriu krepšinio, negeriu alaus - tai turiu laisvo laiko :)

kg