Tema: Re: elektros prekių parduotuve Kaune su pardaveju ismananciu elektra - kur ?
Autorius: rl
Data: 2010-09-09 12:45:15
Arba neoficialiai sneki su tuo paciu VST zmogumi, kuris ateina nuimineti
plombos. Kai as pasiskambinau i VST del plombos nuemimo ir pasnekejau,
kad gal ten jie patys ir galetu pakeisti tuos automatukus ar turi tam
koki zmogu skirta, tai dave tiesiai to zmogaus kuris nuimines plomba
telefona, tipo snekekit asmeniskai :) Ir viska su juo susneketi
nesunkiai pavyko.

Atsinese savo automatukus, nuplombuoja, pakeicia, suplombuoja - susimoki
kiek sutares ir galvos neskauda. Uz 2 normalios firmos automatukus ir
darba sumokejau ~70 Lt, nulis rupesciu.