Tema: Re: elektros prekių parduotuve Kaune su pardaveju ismananciu elektra - kur ?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-09 11:51:18
tai tai visiska teisybe, nes net ir zinantis kazin ar teisingai (tiksliai) atsakytu i klausima "man reikia butui pakeisti automatukus" :)
Bet jei kazkiek nusimanatis paklius tai pakalusinejes daugiau gal ras ka pasiulyti ir patarti. Bet tam reikia ir pirkejo ne "blondino", kad nebutu atsakymas i klausimas koks automatukas dabar stovi - "na toks juodas su jugikliu (mygtuku) per viduri :)

Beje, jei keisi autoamtukus i buta, tai paprastai jie buna plombuoti. Todel reikes derinti su vst/rst del plombu nuemimo ir uzdejimo (nesunki procedura bent jau anksciau buvo kai keiciau). O jei nesiruosi pats ten jungineti tai elektrika skuris darys ir parinks / nupirks tau ko reikia. Pats gali tik kainas apsiziureti, kad nenuluptu dvigubai :)

T:)