Tema: Re: Indaplovės remontas. Indaplovėje per daug vandens. Antras dublis
Autorius: bullka
Data: 2010-09-01 11:19:06
Vakare įmesiu tos tarpinės nuotraukas ir tų griovelių vaizdą.

Esmė tame, kad tos angos yra totaliai atviros. Niekas ten nepasikreipę.. ten
gal 1,5cm pločio ir 0,7cm aukščio angos.

Įtarčiau, kad ten turėjo būti kokie vožtuvai: susikaupusį įleisti į vidų, o
iš indaplovės neleisti į išorę. Tačiau nieko panašaus neradau.

Būtų šaunu, kad kas nors pažiūrėtų, kaip atrodo durų apačia pas Jus
indaplovėse. Ar yra tos angos, ar jos kaip nors yra su kokiais vožtuvais ar
ne.