Tema: Re: Indaplovės remontas. Indaplovėje per daug vandens. Antras dublis
Autorius: ManXP
Data: 2010-09-01 10:23:24
Nesu meistras, bet gal kokia elektronika sugrybavo, ir paduoda daugiau
vandens nei reikia? Pvz mano indaplove naudoja 13 litru vandens plovimui,
bet jos turis tai yra N kartu didesnis nei 13 litru, tai nezinau kas ir kiek
turi but uzsikise, kad vandens butu per daug ir jis begtu per kitur. Nebent
jei indaplove vietoj 13 litru paimtu 130 litru...