Tema: Re: Indaplovs remontas. Indaplovje per daug vandens. Antras dublis
Autorius: bullka
Data: 2010-09-01 10:35:38
Nupieiau.
Turt bti aiku, pro kur bga, jei i video njo suprasti.
Esm tame, kad indaplovs apaia nra 100% sandari. Yra padarytos angos, pro
kurias kakiek turi patekti vandens. O pas mane patenka kiek daugiau.

Tad nereikia 130litr. Gal mano atveju ten viso labo litru yra per daug ir
jau pilasi per kratus.

Any ideas? Kviest meistr?