Tema: Re: skyles ispjovimas stalvirsio centre
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-31 16:19:23
Ne, neišnešu, bet mano šiukliadėžė su "stacionariniu" dangčiu po
kriaukle: reiškia, visos atliekos yra uždengtoj talpoj, kuri praktiškai
niekaip nesusijusi su stalviršio viršumi, ant kurio dirbama.

O šiuo atveju, tai, kai atidarai tą skylę, kad ja naudotis (o patogumas
juk tame, kad ji gamybos proceso metu yra visą laiką atvira, o ne
denginėjama, nes jei denginėt, tai efektas dar sumažėja), tai taip
gražia forma tavo šiukšliadėžės turinys kvapų ir galbūt net ir visokių
sporų pavidalu taip ir kyla pro tą skylę ant tavo darbastalio...