Tema: Re: skyles ispjovimas stalvirsio centre
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-30 20:18:49
Aš manau, kad ji dar tegu pamąsto, ar tikrai neginčyjamas patogumas
gaminant stumti į skylę atperka visas kitas problemas, kurių matau net
kelias:

- Dėl rėmelio tau jau pasakė - jis būtinas, nes prapjovus plokštėj skylę
pjūvio vietą reikia užsandarinti, kad nepatektų vanduo. O kur rėmelis,
ten ir kraštelis, kuris turi būti ir labai sandarus, ir toks plonas, kad
nesikauptų purvas.

- Po kiekvieno gaminimo bus nešamos šiukšlės ir plaunamas kibiras? Pas
oliverį studiją kiekvieną kartą išplauna :) :) :) Kaip ji įsivaizduoja,
kas atsitinkia su ta skyle tarp gaminimų? Stovi atvira? Gaminsi dangti?

- Nežinau, gal pas jus virtuvė koks 50 kvadratų, bet aš tai kažin ar
tokį patogumą (stumti ir mesti) mainyčiau į atitinkamą stalviršio
"darbinio ploto" sumažėjimą...