Tema: Re: skyles ispjovimas stalvirsio centre
Autorius: BigM
Data: 2010-08-31 12:05:24
Nė vienas Rūtos argumentas nepasirodė rimtai atgrasantis įsirengti tokį
variantą, išskyrus rėmelio nepatogumą - tačiau galima padaryti ir be rėmelio
ir tuomet nematau problemų.

Dėl šiukšliadėžės plovimo - nonsensas. Tipo dabar kas kart įprasta
šiukšliadėžė yra plaunama? taigi į dėžę galima maišą įdėt ir tiek tos
plovimo bėdos. Dar ekspromtu sugalvojau, kad visai realus variantas
sugalvoti padaryti be pačios dėžės - tiesiog tvirtą šiukšlių maišą įstatai į
spec. laikiklį, kuris laikytų maišą atidarytą, o laikiklį primontuoji arčiau
stalviršio viršaus, tai ir jokių bėdų dėl galimo šiukšlių nepatekimo į maišą
(o pro šalį).

Kaip ir pats teisingai pastebėjai, šiukšliadėžės diametras, mano galva,
turėtų būti ~2x didesnis už skylės ir atitinkamai ta dėžė turėtų būti
pastatyta ant paaukštinimo, kad iki stalviršio liktų ~10-20cm - tuomet jei
ir gaminsi efektingai, vis viena šiukšlės kris ten, kur joms ir vieta -> į
šiukšliadėžę.