Tema: Re: Nenoriu, kad ant mano žemės ir mano miške medžiotų
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-08-19 18:10:50
Žemę nuo miško skiria upelis, upelis turi apsauginę-sanitarinę zoną, bei
lygiagrečiai upeliui servitutinį kelią
Tai toje vietoje ir pastatytas bokštelis (tolumoje dešinėje):
http://img96.imageshack.us/img96/9483/nuotrauka0111.jpg
O vaizdas iš bokštelio:
http://img690.imageshack.us/img690/9136/nuotrauka0116.jpg
Tai bokštelis kaip ir nėra mano žemėje, bet medžiojama mano žemėje.

--
Su pagarba: pozherukas
---