Tema: Re: Nenoriu, kad ant mano žemės ir mano miške medžiotų
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-18 16:56:55
Žinok, smarkiai klysti dėl tarybinės nomenklatūros. Jau užaugo nauja
medžiotojų karta, kuri tada geriausiu atveju buvo tik spaliukų ar pionierių
nomenklatūra. Šietie naujieji gerokai baisesni, nes moralinių skrupulų veik
visai neturi. Žinau kelis tokius medžiotojus, kurie, jeigu negauna miške
pašaudyt, tai šaudo varnas, kates, šunis vien šiaip iš sportinio intereso.
TAd greičiausi nusivilsi, kad visai tarybinei nomenkaltūrai išėjus į
geresnius medžioklės plotus, problemą turėsi tokią pačią o gal net dar
baisesnę.