Tema: Re: Nenoriu, kad ant mano žemės ir mano miške medžiotų
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-18 11:30:38
Ant tavo žemės bokšteliai stovi? Jeigu ant tavo, tai susirandi medžiotojų
būrelį, kuriam ta teritorija priskirta ir pareikalauji nurodyti, kas
bokštelius pasistatė bei prašai juos nugriauti.
Jeigu jie nežino, kas pasistatė tai vadinasi tavo žemėje medžioja
brakonieriai, su kuriais kovoja gamtos apsaugos inspekcija. Na ir pats
neturi sėdėti sudėjęs rankų.
Jeigu bokšteliai ne pas tave, tai jau pats matyt supranti...