Tema: Re: Diskusija apie pasaulio pabaiga ir lietuvio NAMA
Autorius: RimasOK
Data: 2010-08-17 12:27:49
Būtent, jei ir nunešė kur nors šiferio lapus, tai ten jie savo svoriu
gulėjo. Tenka dažnai matyt, kur vinys išrūdiję, grebėstai išpuvę ir
lapas vos laikosi arba jau net pasislinkęs. Yra pilna namų, kur
grebėstai - paprasčiausios kartys, kur vinis iš principo negali tvirtai
laikytis. Kol dar tokių namų bus pilna, tai ir skraidys šiferiai nuo bet
kokio vėjo.