Tema: Re: Diskusija apie pasaulio pabaiga ir lietuvio NAMA
Autorius: priest
Data: 2010-08-17 12:04:27
Aš pritarčiau šitai nuomonei. Nemanau, kad dabar jau reikia statyt vien
akmenines pilis. Pasižiūrėk, ar nugriovė bent vieną apynaujį namą ( ar bent
jau stogą jam nukėlė). Aš tokių nemačiau, mačiau tik kaimo trobeles, kurių
šiferiniai stogai ir šiaip laikėsi "ant garbės žodžio" ( kas tau kaime
remontuos stogą, jeigu dar ant galvos kiaurai nelyja?).

priest