Tema: Re: Diskusija apie pasaulio pabaiga ir lietuvio NAMA
Autorius: bzik
Data: 2010-08-17 11:51:47
turiu rastinuka sodyboje. Langai su langinemis. Kai atvaziuojam per karscius (>30), viduje ~25. Bet atidengus langus, pavedinus po pusdienio ziurek jau 27. Pas mus neiprasta siluma kontroliuot dangstant langus, ka daro visi pietu saliu gyventojai. Ko noret, kai vitrina i pietus ir jokios uzdangos. Dabar daro stiklus su saules kontrole, bet nezinau kiek ju taikymas pasiteisina