Tema: Re: lauko durys vel...susisuko galva...help!!!
Autorius: arne
Data: 2010-07-28 15:17:49
Siaip naudoju rakinima is vidaus tik rankini suktuka, is isores ir ta
pati uzrakini, didelio plokscio rakto net nesinesioju, nereikalingas jis.
O vaikam paprasciau bus iseit per terasines duris ir siaip vienu vaiku
uzrakint ir palikt be galimybes iseiti negalima, cia as apie blogiausia
- gaisro atveji!